Ta B-körkort

personbil

ÖVNINGSKÖRNING BIL

Det första du ska göra innan du får börja övningsköra hemma, är att du och din handledare måste gå en Introduktionsutbildning / Handledarkurs på en trafikskola och att ansöka om körkortstillstånd hos Transportstyrelsen.

Att ta körkort hos oss på Stjärnornas Trafikskola i Falkenberg, innebär att du får en skräddarsydd utbildning just för dig!

Du kommer övningsköra med våra erfarna trafiklärare Hanna & Björn i våra trafiksäkra och lättkörda T-Roc (manuell) eller CUPRA Born (automatväxlad elbil).

Vill du ta körkort snabbt så har vi året runt även INTENSIVKURS (intensivutbildning) som vi skräddarsyr för dig, och dina behov. Givetvis lär vi alla våra elever under sin utbildning, att köra klimatsmart och sparsam körning.

På första körlektionen lägger du och din trafiklärare upp ett mål med ditt körkort.

När vill du ha körkortet? Anpassad utbildning pga. mycket idrottsträning? Övningskör du hemma? Svårigheter med att plugga?

Efter ungefär två-tre körlektioner kan din trafiklärare göra en uppskattning på hur många körlektioner som behövs. Vi gör ett individuellt upplägg efter just dina behov! Vi hittar alltid en lösning så att det blir så enkelt som möjligt för dig att kombinera dina körlektioner hos oss med ditt skolschema eller dina arbetstider.

Med jämna mellanrum kommer du och din trafiklärare att stämma av din utbildning. Det kan komma oförutsedda händelser emellan, om man exempelvis får ett uppehåll i utbildningen, då ändras kanske upplägget och tidsplanen.

Ta gärna med dig din handledare (den person du övningskör med vid sidan om trafikskolan) till körlektionen, då ni kan få tips om vad och hur ni kan träna extra på hemma, samt få information om hur du som eleven ligger till med teorin och körningen.

Vår målsättning är att ALLTID ge dig en så bra utbildning som möjligt och på så få körlektioner som möjligt. Boka körlektion >

Välkommen att ta körkort med oss på Stjärnornas Trafikskola i Falkenberg!

Erbjudande & kampanj PAKET Körlektioner B-körkort hos Stjärnornas Trafikskola Falkenberg

Köp i vår shop, bara ett knapptryck bort!

Ta körkort automat Falkenberg - Trafiklärare Hanna Stjärnornas Trafikskola
Ta B-körkort snabbt Falkenberg - Intensivkurs Stjärnornas Trafikskola
Körlektion personbil Falkenberg - Trafiklärare Björn Stjärnornas Trafikskola
Körlektion körkort Stjärnornas Trafikskola Falkenberg

Körlektion 80 min

Boka körlektion paket körkort Stjärnornas Trafikskola Falkenberg

Paket 5 st 80 min körlektioner

Boka körlektion paket körkort Stjärnornas Trafikskola Falkenberg

Paket 10 st 80 min körlektionern

Teoripaket körkort Stjärnornas Trafikskola Falkenberg

Privatist: Anmälningsavgift + Körlektion 80 min

Körlektion privatist 80 min  körkort Stjärnornas Trafikskola Falkenberg

Privatist: Körlektion 80 min för dig som redan har betalt anmälningsavgift!

Privatist paket körlektioner 5 st körkort Stjärnornas Trafikskola Falkenberg

Privatist: Anmälningsavgift + Paket 5*80 min Körlektion