Intensivutbildning

Vår intensivutbildning för B-körkort är populärt och vi på Stjärnornas Trafikskola i Falkenberg är medvetna om att många vill utbilda sig snabbt och intensivt för ta sitt körkort! Har du svårt att få tiden att räcka till? Då är kanske vår intensivkurs ett alternativ för dig! Du kan utnyttja en del av din semester eller sommarlov för att snabbare ta ditt körkort, vägen till frihet. Intensivkursen är på 2-4 veckor, beroende på förkunskaper.

Pris paket intensivkurs körkort Falkenberg - Intensivutbildning Stjärnornas Trafikskola

Intensivpaketet

Ett exklusivt erbjudande för dig som vill ta körkort snabbt med intensivkurs i sommar! Köp vår Intensivutbildning och få fantastisk pris och bra rabatt på körlektionerna.

Pris: 29 305kr

ord. pris 34 660kr =

du sparar 5 355kr

I paketet ingår:

• Test lekton
  • Inskrivning / anmälan Teoricentralen
  • Digitalt teoripaket
  • 15 st körlektoner, á 80 min,(ord. pris 21.900kr nu endast 16.545kr)
  • Körhäfte
  • Sms-avisering för varje bokning
  • 6 st lärarledda teorilektoner
  • Riskettan/Risk del 1
  • Halkbanan/Risk del 2
  • Omkörning
  • Lilla uppkörningen
  • Uppvärmning + lån av bil vid körprov

Beroende på förkunskaper, så kan antalet lektioner behöva justeras!

Full återbetalning på körlektioner som ej används.
Passa på, erbjudandet gäller tom den 31 augusti 2024 och måste förbrukas inom två år från inköpsdatum.

Köp INTENSIVPAKETET i vår e-shop

eller lämna intresse på mail kontoret@stjarnornastrafikskola.se

Ni når oss även på: 0346–52 333 eller
kom in på kontoret, så hjälper vi er!

Första steget:

Börja alltid med att ansöka om körkortstillstånd om du inte redan har det. Ta reda på hur lång tid du kan avvara för intensivutbildningen. Hur mycket teori har du läst innan? Behöver du förlängt/muntligt prov? Hur mycket bil har du kört innan? Det gäller att ha 100% fokus när det gäller intensivkursen, här gäller det att du bara fokuserar på teori och körning. Ju mer förberedd du är, både teoretiskt och praktiskt, desto lättare är det för dig att lyckas.

Tänk på att ju mer du har övningskört när du börjar, desto enklare blir intensivutbildningen för dig.

Andra steget:

Intensivutbildningen skräddarsyr vi på Stjärnornas Trafikskola, för dig och dina behov. Du kan Boka/Köpa intensivkursen direkt på E-shopen eller Anmäl ditt intresse till oss på:

Ett exempel på hur en intensivutbildning är upplagd:

Du träffar din trafiklärare och informeras om utbildningen vad gäller tider och upplägg. Du varvar körning och teoristudier. Du kör 1-3 lektioner á 80 min per dag. Teoriprov och uppkörning bokas in den sista veckan i din utbildning. Eget ansvar gäller när du ska studera teori, självstudier på teoricentralen där du har obegränsat med tester. Vi erbjuder dig även lärarledda teorikurser 1 gång i veckan.

Teoristöd:

På Stjärnornas Trafikskola kan du få teoristöd, om det behövs (säg bara till i tid, så löser vi det mot debitering).

När personal finns i receptionen är vi där för dig, om det dyker upp några kluriga teorifrågor eller något annat du undrar över.

Inför risktvåan (halkbanan):

Vi har reserverat plats på halkbanan, Risk 2 (beroende hur långt du kommit i din körning) som görs på Kristineheds Trafikövningsplats. När du kommit till slutet av din utbildning gör du och din trafiklärare en avstämning om hur långt du kommit. Om det visar sig att du inte nått målet inom den tid som behövs inom teori eller körning, så flyttar vi givetvis fram det aktuella provet eller sätter in fler körlektioner så du har goda chanser att lyckas med ditt körkort.

Kunskapsprov:

Teorin ska vara färdigpluggad, teoritesterna ska vara godkända på elevcentralen, du ska känna dig redo för att skriva ditt kunskapsprov på Trafikverket. När din trafiklärare och du anser dig redo, avslutar du intensivkursen med själva uppkörningen.

Betalningsvillkor:

Paketpris gäller endast vid förskottsbetalning. Betalning ska ske senast två veckor innan intensivlursens start. Förköpta intensivpaket gäller i  1 år från betalningstillfället. Är du under 18 år måste målsman underteckna ett godkännande för att du ska kunna köpa tjänster av oss. Avbokning eller ombokning av intensivkurs ska ske senast två veckor innan kursstart. Vid sen avbokning eller ombokning av intensivkurs debiteras 10% av kurspriset. En sen avbokning med läkarintyg är givetvis utan avgift.

Återbetalningsvillkor:

Om du inte har förbrukat ditt körpaket efter avklarad utbildning, då återbetalas kvarstående belopp minus paketrabatten. Om du inte nyttjar hela ditt paket och avbryter utbildningen, då återbetalar vi kvarstående belopp minus paketrabatten och minus 10% i administrativa kostnader. Vid återbetalning till privatkund, så följer vi STR:s praxis.

Vill du gå intenstivutbildning hos oss? Du kan Boka/Köpa direkt på E-shopen eller Anmäl ditt intresse till oss på: oss på:

Intensivkurs Risktvåan Falkenberg - Stjärnornas Trafikskola
Teori B-körkort intensivkurs Falkenberg - Stjärnornas Trafikskola
Ta B-körkort snabbt Falkenberg - Intensivkurs Stjärnornas Trafikskola

Välkommen på intensivkurs för B-körkort hos oss på Stjärnornas Trafikskola i Falkenberg!