Teorikurs & Teoricentralen

Kanske lär du dig teorin bäst om du lyssnar, när någon förklarar för dig, eller du kanske hellre läser eller lyssnar på ljudbok för dig själv. Oavsett vilket, finns det troligen ett sätt för just dig.

Du som är inskriven på Stjärnornas Trafikskola, är varmt välkommen på våra teorilektioner, på måndagar kl.16.30-18.00. (Men glöm ej boka in dig.)

Boka teorilektion >

Vi erbjuder även teoristöd, där du och en trafiklärare jobbar tillsammans med din teori, men mot debitering. Vår prislista >

Här har du teoriappen med körkortsteorin som du kan plugga obegränsat, filmer, ljudboken och obegränsat med tester för dig som ska ta körkort. Det är denna teoriappen som bla kommer hjälpa dig som elev, längs hela din resa mot körkortet.

Du loggar in med en personlig kod som du får när du skriver in dig, då kan du boka dina teorilektioner, Risk del 1 och körlektioner så som det passar just dig. Du ser även ditt elevsaldo.

Tillsammans med teorilektioner, körkortsboken och teorifrågorna på Teoricentralen, är detta vägen till ett godkänt teoriprov.

Det viktigaste är att ni informerar oss på Stjärnornas Trafikskola, om det finns behov av teoristöd, så vi kan anpassa utbildningen på bästa sätt för just dig, direkt från start.

Undrar du över något, så hör bara av dig så hjälper vi dig.

Ta körkort Falkenberg - Välkommen på Teorikurs hos Stjärnornas Trafikskola
Teorikurs körkort Falkenberg - Stjärnornas Trafikskola