Om oss

Ni hittar Stjärnornas Trafikskola på Möllegatan 16 i centrala Falkenberg, där Västra Bageriet låg förr (snett emot Mölleplatsen).
Till Stjärnornas Trafikskola är det endast 4 minuters gångavstånd från Falkenbergs Bussterminal och 5 min från Gymnasieskolan (Argus).

Vi erbjuder körkortsutbildning för Manuell och Automatväxlad bil. Våra körlektioner görs med 2 st VW T-Roc som har manuell växellåda och en CUPRA Born (automatväxlad elbil). Alla våra bilar är lättkörda och har den senaste utrustningen.

Våra trafiklärare

Vi på Stjärnornas Trafikskola har över 20 års yrkeserfarenhet som trafiklärare på andra trafikskolor, i bland annat Halmstad och Falkenberg.

Den erfarenheten har vi tagit med oss och vi har även lagt till allt som vi tyckte saknades, för att skapa Falkenbergs bästa och trevligaste trafikskola.

Det ska vara roligt att ta körkort

Vårt motto är att det ska vara kul att ta körkort och vår filosofi är kvalitet, enkelhet och trivsel. Det är viktigt att trivas när man ska ta sitt körkort, för då går det oftast mycket lättare, och det är precis det vi vill, vara lite bättre, ge lite mer, ha lite roligare.

Ta körkort, handledarkurs & teorikurs  Falkenberg - Handledare Hanna hos Trafiklärare Hanna på Stjärnornas Trafikskola

Hanna

Utbildningsledare och Trafiklärare

Utbildar på: B-körkort-körlektioner/teori, enskild teori, Riskettan/Risk del 1, Risktvåan/Risk del 2 (halkbanan) och handledarutbildning.

Det är Hanna som ni först och främst träffar på kontoret, hon sköter allt från bokningar och administrativt arbete.

Ta körkort hos Trafiklärare Björn Stjärnornas Trafikskola Falkenberg

Björn

Trafiklärare

Ni kan även träffa på Björn på kontoret, när Hanna är ute på lektion.

Våra bilar

Våran bilpark på Stjärnornas Trafikskola i Falkenberg, består av 2 st VW T-Roc som har manuell växellåda, vi har även en CUPRA Born som är en automatväxlad elbil.  Samtliga våra bilar är väldigt lättkörda och har den senaste utrustningen.

Våra bilar för körlektion B-körkort Stjärnornas Trafikskola Falkenberg
Körkort manuell & automatväxlad bil Stjärnornas Trafikskola Falkenberg
Våra bilar på Stjärnornas Trafikskola Falkenberg
Bilar Stjärnornas Trafikskola Falkenberg